pátek 3. října 2014

sešívná prošívaná ..

.. parodie na patchworkovou deku ..

Patchworkem či quiltem bych to v mém podání radši nenazývala. Hokus pokus číslo dvě - první sešívaná prošívaná deka vznikla před pěti lety pro Malinu. Druhému hokusu pokusu se nevyhnul ani Orlík. Jen asi příště nastuduju, jak se vlastně tyto deky mají šít správně, protože rohy mi dly docela zabrat. Párala jsem dvakrát a stále to není dokonalé.. Ale dítko si toho nevšimne ;-)

Ze série látek Jungle od firmy Makover. Velikost čtverců je 15x15cm, deka má něco přes 90 na 120 cm a jako střední vrstvu jsem použila biobavlněného beránka. Sice není deka nějak extra měkká, ale chtěla jsem použít "přírodní" materiál a nic lepšího doma k dispozici nebylo. Sem tam jsem ji ještě na stroji prošila. Nejvíc práce dalo teda rozžehlování švů a ručo fučo přišití lemu.

Krásný den přejem!





A šup s ní k  Alex do Bee my Baby SEW ALONG week 2 :-)

4 komentáře:

  1. holky dekuju! puvodne jsem si rikala, jestli ty penize za tu latku dat.. preci jen to neni zrovna nejlevnejsi zalezitost.. ale vysledek je fakt paradni x-) snad ji orlik za par let oceni ;-)

    OdpovědětVymazat